اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

درود خدمت تمامی خوانندگان گرامی؛
من؛ میثاق شیبانی، متولد ایران هستم. در این وبلاگ قصد دارم تا اخبار مرتبط با فرقه ی بهایی را منعکس کنم. کسانی که از نزدیک با این فرقه و پیروانش آشنایی دارند، تایید می کنند که مبارزه ی عقیدتی با این تفکر چقدر می تواند حیاتی و مهم باشد. کسانی که با بافتن ظاهری زیبا مشغول چپاول آبرو و عزت مردم ایران در جامعه ی جهانی هستند.
مطالب من را می توانید با نام مستعار شیپور ملاحظه کنید.
سپاس.

لطفا تقیه نکنید!!!

پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۳۴ ب.ظ

ثبت نام آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1396 از روز چهارشنبه 1 دی ماه الی سه شنبه 7 دی ماه 1395 در وبسایت سازمان سنجش آموزش کشور شروع شده است. هر ساله پیروان تشکیلات بهایی نام دانشجویانی را که از دوره های تحصیلات تکمیلی به دلیل التزام به دستورات بیت العدل اخراج می شوند منتشر کرده و ادعا می کنند که این کار صرفا به دلیل «باور» ایشان بوده است. صرف نظر از درستی و یا نادرستی این فرآیند و بررسی جنبه های اجتماعی آن نکته ای در دفترچه ی راهنمای این آزمون توجه بنده را به خود جلب کرد. 

در صفحه ی سوم این دفترچه و در ذیل شرایط عمومی داوطلب، در بند الف یکی از شرایط ثبت نام می خوانیم:

الف) اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان آسمانی دیگر.

دفترچه آزمون

واضح است که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با توجه به ماهیت سیاسی تشکیلات بهایی در کشورهای اسلامی، این فرقه به عنوان یکی از ادیان آسمانی کشور به رسمیت شناخته نشده است. این نص قانون است و از لحاظ حقوقی قابل استناد. ما همواره مشاهده نموده ایم که مبلغان این حزب بر طبل «تقیه» در اسلام و نداشتن این دستور عقلی در بهاییت تپیده اند. حال جای سوال است که چگونه پیروان این تشکیلات، با عدم اعلام پایبندی خود به بیت العدل وارد دانشگاه شده و سپس هنگامی که شناسایی می شوند، ندای مظلوم نمایی سر می دهند؟!! اگر نام این رفتار «تقیه» نیست پس چه نامی می توان بر آن نهاد؟! چرا مردم ایران باید هزینه ی این رفتار دوگانه را بپردازند؟ چگونه است که متاسفانه شاهد هستیم که این سیاست بازی پیروان بهایی در کشور ما اینقدر پر رنگ اجرا می شود؟ هر چند که شاید بتوان بندهای دیگر این دفترچه را نیز برای بعضی مبلغین معاند کشور جاری دانست.

  • شیپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی