اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

درود خدمت تمامی خوانندگان گرامی؛
من؛ میثاق شیبانی، متولد ایران هستم. در این وبلاگ قصد دارم تا اخبار مرتبط با فرقه ی بهایی را منعکس کنم. کسانی که از نزدیک با این فرقه و پیروانش آشنایی دارند، تایید می کنند که مبارزه ی عقیدتی با این تفکر چقدر می تواند حیاتی و مهم باشد. کسانی که با بافتن ظاهری زیبا مشغول چپاول آبرو و عزت مردم ایران در جامعه ی جهانی هستند.
مطالب من را می توانید با نام مستعار شیپور ملاحظه کنید.
سپاس.

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۰۶
خرداد

مجسمه ی آزادی

شیپور میگه روزی بزرگی با کشتی به آمریکا سفر می کند. هنگام پیاده شدن از عرشه ناگهان نگاهش به مجسمه ی بزرگی می افتد. از دوست خود سوال می کند که نام این مجسمه چیست؟ او می گوید: «آزادی». و او در حالی که لبخند می زند پایین می آید. دوست او متعجب شده و سوال می کند که علت خنده ات چیست؟ او پاسخ می دهد: در کشور ما نیز این چنین است. زمانی که اسطوره ای می میرد، مجسمه ای از او می سازیم تا همواره به یا داشته باشیم که او چه فرد بزرگی بود و چقدر جای خالی اش اینجا احساس می شود!!!

عبدالبهاء (رهبر دوم بهاییان) مناجاتی دارد که به «مناجات آمریکا» معروف است. در گوشه ای از این مناجات دعایی در حق دولت مردان آمریکایی کرده و می گوید: « این ملت محترم را تأئید فرما که عَلَم وحدت عالم انسانی را بلند نموده و به استقرار صلح اعظم پردازند»!!!

شیپور