اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

درود خدمت تمامی خوانندگان گرامی؛
من؛ میثاق شیبانی، متولد ایران هستم. در این وبلاگ قصد دارم تا اخبار مرتبط با فرقه ی بهایی را منعکس کنم. کسانی که از نزدیک با این فرقه و پیروانش آشنایی دارند، تایید می کنند که مبارزه ی عقیدتی با این تفکر چقدر می تواند حیاتی و مهم باشد. کسانی که با بافتن ظاهری زیبا مشغول چپاول آبرو و عزت مردم ایران در جامعه ی جهانی هستند.
مطالب من را می توانید با نام مستعار شیپور ملاحظه کنید.
سپاس.

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۵
آذر

به گزارش اتاق خبر و به گفته ی منابع آگاه یکی از بزرگترین تولید کنندگان دیگ بخار و چیلرهای تولید کننده ی سرما و ... در کشور توسط خانواده ای بهایی اداره شده و در طی سال های گذشته با برخی از نهادهای نظامی و دولتی قراردادهایی را به امضا رسانده است. مالک شرکت فردی بهایی بوده و دختر وی نیز که از مبلغین بهایی است در فدراسیون های اتومبیل رانی، کوهنوردی وشنا عضویت داشته و به تبلیغات این تشکیلات مشغول می باشد.

اخیرا از طرف مراجع ذی ربط، از سازمان های دولتی خواسته شده با این شرکت قراردادی منعقد ننمایند.

فعالیت یک شرکت بزرگ بهایی با این حجم از قراردادهای کاری در ایران علیرغم تبلیغات گسترده ی بهاییان مبنی بر فشارهای مضاعف اقتصادی بر پیروان آن قابل تامل می باشد. گفتنی است این تشکیلات و رسانه های خبری آن با حجم گسترده ای از فضاسازی سیاسی، به شدت محیط ایران را  علیه خود نشان داده و طوری وانمود می کنند، که مخاطب تصور می کند، بهاییان حتی امکان نفس کشیدن هم در ایران ندارند!!! تازه ترین این مصادیق را می توان در هیاهوی تبلیغاتی ایشان در دستگیری صرفا 15 نفر از پیروان آن در هفته های گذشته مشاهده نمود. درمطلب قبل نیز خاطر نشان کردیم که چگونه تلویزیون صدای آمریکا با اجرای برنامه های متعدد، امر را آنچنان معکوس جلوه می دهد که نشریه ای که از انتشار آن فقط 4 شماره می گذرد، نشریه ای «پُر و پیمان» قلمداد می گردد! نشریه ای که نزدیک به صد در صد مطالب آن کپی برداری شده از خبرهای منتشره در فضای مجازی بوده و تقریبا هیچگونه مطلب تالیف شده از خود ندارد.

در پایان لازم به تذکر است که شرکت فوق، مدیران اصلی خود را از میان بهاییان انتخاب کرده و مسلمانان را صرفا در پست های عادی (آن هم برای پوشش) استخدام می نماید.

۲۳
آذر

روز شنبه و مصادف با شهادت امام هشتم شیعیان، حضرت رضا علیه السلام، وبسایت صدای آمریکا در این بخش از برنامه ی «جامعه ی مدنی» خود به دفاع از حقوق بهاییان پرداخته و طی مصاحبه ای کامل با مرتضی اسماعیل پور، سردبیر بنگاه خبری بهایی نیوز با صدایی بلند، فریاد مظلومیت!!! این تشکیلات و همکاران آن را به نمایش گذاشت. ایشان با عنایت به فعالیت چندماهه ی خود به خالی بودن جیب شان اشاره داشته و بیان داشتند که تا به امروز همه ی هزینه ها را از ذخایر شخصی واریز نموده اند. در ادامه این برنامه به معرفی نشریه ی اینترنتی «مدارا» وابسته به این وبسایت پرداخته و محتوای آن را «پُر و پیمان» دانست!

با نگاهی کامل به این برنامه ی 12 دقیقه ای می توان در یک کلام آن را یک آگهی تبلیغاتی برای جمع آوری اعانات جامعه ی بهایی برای اداره ی بهتر این خبرگزاری دانست. شاید این مورد را بتوان با وقفه ای که در هاست وبسایت بهایی نیوز در ماه گذشته به علت عدم واریز هزینه ها رخ داد، مرتبط دانست اما جای سوال دارد که هزینه ای که وبسایت خبری «صدای آمریکا» ماهیانه برای پخش برنامه های تبلیغاتی بهاییان (از مدت زمان کنداکتور خود) می پردازد، با چه توجیه اقتصادی احتمالی در آینده قابل برگشت خواهد بود؟! این در حالی است که کمتر این چنین تبلیغات رایگانی را برای نشریه های حقوق بشری دیگر در خارج از کشور از سوی این خبرگزاری مشاهده می کنیم!

۰۶
آذر

روز بیست و پنج آبان ماه 94، وبسایت منافقین اقدام به انتشار بیانیه ای از طرف دبیرخانه ی خود نمود که در آن از مجامع بین المللی مدافع حقوق بشر خواسته بود تا دستگیری های اخیر ناقضان قانون بهایی را محکوم نمایند. در مطلبی که در گذشته با عنوان «دست در دست منافقین» منتشر نموده بودیم، اشاره شد که چگونه مبلغین بهایی در مطالب و حرکات خود در فضای مجازی، همراهی کاملی با منافقین داشته اند. جالب اینکه دبیرخانه ی شورای منافقین نیز همگام با رسانه های بهایی قتل کوروش روحی را به گردن نظام ایران انداخته و آن را مشکوک می داند. قتلی که به فاصله ی کوتاهی از هجمه های تبلیغاتی آن، توسط خود بهاییان حذف گردیده و پی به انگیزه های غیر اعتقادی این واقعه بردند:

«همزمان در روز 23آبان کوروش روحی یکی از هموطنان بهایی در پارکینگ خانه‌اش در شیراز به نحو مشکوکی به قتل رسید.»

در پایان این رسانه خواستار ارجاع پرونده ی های بهایی به شورای امنیت ملل متحد گشته است:

«مقاومت ایران سرکوب جنایتکارانه و وحشیانه بهاییان را قویاً محکوم نموده و از عموم مجامع بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر و از اجلاس جاری مجمع عمومی ملل‌متحد و همه کشورهای عضو می‌خواهد فاشیسم دینی حاکم بر ایران را به‌خاطر نقض وحشیانه و سیستماتیک حقوق‌بشر از جمله اعدامهای جمعی و خودسرانه، سرکوب اقوام و ملیتهای گوناگون و پیروان ادیان و مذاهب و آیینهای مختلف را به شدیدترین محکوم نموده و پرونده جنایتهای این رژیم از جمله 120هزار اعدام سیاسی را به شورای امنیت ملل‌متحد ارجاع دهد.»

لازم به ذکر است که تعدای از بهاییان دستگیر شده به فاصله ی ده روز پس از این واقعه آزاد شده و محل های کسب ایشان نیز رفع پلمپ گردید. این در حالی است که هر خواننده ای که اخبار رسانه ای تشکیلات بهایی را پیگیری نماید، شدت تبلیغات انجام گرفته را به خاطر این ده روز پلمپ در حدی خواهد دید که این تصور ایجاد می شود که ایشان به اعدام یا حبس های طولانی محکوم گشته اند!!!

۰۲
آذر

مطلب زیر گزارش مفیدی است از درآمدها و مخارج محفل ملی بهاییان کانادا که در وبسایتی به نام «میثاق ابدی» منتشر شده است.... شیپور

منبع: بهائی رنتس— کارن باکیا – تاریخ: ۱۲/۴/۲۰۱۱

محفل ملی کانادا هرگونه مازاد در صندوق را انکار، و بیانیۀ درخواست تبرعات منتشر کرده است

خب، موضوع زیاد طول نکشید!
آقای عنایت روحانی خزانه دار محفل ملی کانادا، اخیراً این نامه را منتشرکرده است:

محفل ملی در جلسۀ اخیر خود، وضعیت مالی جامعۀ بهائی کانادا را، با توجّه به شرایط مرتبط با فعالیت های مورد نظر در اولین سال برنامۀ ۵ سالۀ جدید، بررسی کرد. تصویری از نقش و تأثیر بهائیان کانادا در رشد و پیشرفت امر تهیه شد. با کمال تعجب دریافتیم که هزینه ها فراتر ازکمک ها و تبرعات اعطایی است. لذا محفل ملی طی ماه های گذشته کمک ها، تبرعات، و اهدائات به صندوق ها را برداشت کرد تا وقفه ای در روند برنامۀ ۵ ساله در کانادا بوجود نیاید. مثال های این کار کمک به ساخت مشرق الاذکار در شیلی و بنای یادبود یکصدمین سال ورود عبدالبها به مونترال، توفیق جامعۀ بهائی کانادا در تحقق اعزام مهاجران بین المللی ،همکاری بین المللی در انجام پروژه های بهائی در کنگو و بورکینافاسو، و نیزهزینه های پرسنلی و عملیاتی برنامه های رشد در سراسر کشور بوده است.

ارائۀ کمک و تبرعات به صندوق در طول سال در نوسان است، ولی تا پایان ماه مارس محفل میتواند ارزیابی و پیش بینی کند که آیا تبرعات به اندازۀ نیازهای مالی هست یا خیر؟ امسال تا پایان مارس، میزان تبرعات به ۴ میلیون دلار بالغ شد که حدود  هفتصد هزار دلار کمتر از بودجه سال است. این فاصله موجب شد تا موضوع را با شما در میان بگذاریم و درخواست تلاش و همت مضاعف برای غلبه بر مشکلات، و همچنین آماده شدن برای ایفای برنامۀ جدید را بنماییم.

متن نامۀ خزانه دارمحفل رامیتوانید در اینجا ملاحظه نمایید.

نکتۀ جالب اینکه روحانی یکی ازقدیمی ترین اعضای محفل است و۱۶ سال سابقه حضور در آن را دارد. اگرچه تنها در دو سال اخیر بر صندلی خزانه داری محفل ملی نشسته است. اکثریت بهائیان هیچ مطلب تعجب آور و غیرعادی در نامه ایشان نخواهند یافت. همه ما به دیدن چنین نامه ها و مطالبی عادت داریم. نامه های احساسی و نفس گیر، که اگر الآن کمک های ایثارگرانه خود را ارائه نکنید، معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد.؟! چرا میگویم خیلی طول نکشید؟ زیرا ما همین چند روز پیش به بررسی وضعیت مالی محفل ملی پرداختیم. بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی محفل ملی کانادا به مسئولان مالیاتی کانادا، درمی یابیم که جامعه بهائی کانادا از نظرپرداخت تبرعات، عملکرد بسیارمناسبی داشته است. این چارتی است که به شما ارائه دادم: