اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

درود خدمت تمامی خوانندگان گرامی؛
من؛ میثاق شیبانی، متولد ایران هستم. در این وبلاگ قصد دارم تا اخبار مرتبط با فرقه ی بهایی را منعکس کنم. کسانی که از نزدیک با این فرقه و پیروانش آشنایی دارند، تایید می کنند که مبارزه ی عقیدتی با این تفکر چقدر می تواند حیاتی و مهم باشد. کسانی که با بافتن ظاهری زیبا مشغول چپاول آبرو و عزت مردم ایران در جامعه ی جهانی هستند.
مطالب من را می توانید با نام مستعار شیپور ملاحظه کنید.
سپاس.

مارک کرک و جمعی از بهاییان

با خبر شدم که سناتور مارک کرک، سناتور ایالت ایلینویز مجلس سنای آمریکا، با طرح موضوع هفت رهبر بهایی در ایران (که در بین بهاییان به « یاران ایران » معروف هستند) در بین نمایندگان دیگر، خواستار آزادی آنها شده است. این سناتور آمریکایی با سوء استفاده از جنسیت خانم مهوش ثابت و مادر بودن وی، مظلوم نمایی شدیدی را به پا کرده است. وی با نشان دادن تصاویر مربوط به این هفت نفر، سعی در القای این موضوع نموده که ایشان صرفا به دلیل فعالیت های مذهبی! در زندان به سر می برند. ابتدا قصد دارم تا مختصری در مورد پیشینه ی این سناتور آمریکایی در ایران ستیزی بیان کنم...

سال 2013 بود که 26 سناتور آمریکایی بر اساس طرح پیشنهادی دو نفر به نام های مارک کرک و باب منندز طرحی را برای اعمال مجازات های سخت بر ضد ایران پیشنهاد کردند. طرحی که بعدها کمیته ی روابط عمومی آمریکا و اسرائیل معروف به آیپک از آن حمایت کرده و نام این 26 سناتور را منتشر نمود. این طرح تا امروز در کشمکش تصویب قرار گرفت تا اینکه تعداد سناتورهای امضا کننده به 47 نفر رسید. اینان در بحبوحه ی مذاکرات اتمی کشورمان با تیم آمریکایی تهدید به تصویب این طرح نمودند. البته اوباما گفته است که در صورت تصویب این طرح آن را وتو خواهد کرد. این 47 سناتور امروز بیش از پیش بر سر زبان ها افتاده اند! همان هایی که چند روز گذشته، نامه ای را خطاب به رهبر و مسئولین جمهوری اسلامی ایران منتشر نموده و در آن به صورتی کاملا غیرمعمول بیان کردند که به وعده های رئیس جمهور ما اعتماد نکنید!!!. او قابل اعتماد نیست. از روزی که سناتور کرک سعی در تصویب این طرح ضد ایرانی نمود، کمیته ی آیپک تلاش بسیاری نمود تا نمایندگانی را که هنوز راضی به امضای این طرح نشده بودند، با تحریک پول و حمایت های مالی به مسیر اهداف خود برگرداند. البته نام این سناتور آمریکایی را باید در صدر فهرست «ایران ستیزی» قرار داد. وی در سال های گذشته نیز تلاش زیادی کرد تا تحریم های متعددی علیه جمهوری اسلامی ایران به تصویب برسد. در این راه از همه ی امکانات خود استفاده کرده و حتی ویدئویی را نیز در همین راستا منتشر نموده بود (می توانید از این آدرس مشاهده کنید).

این سناتور آمریکایی که به وضوح از پشتیبانی مالی کمیته ی یهودی آیپک برخوردار است، بیشترین اقدامات را در جهت حمایت از تشکیلات زیرزمینی بهاییت انجام داده و همواره پای ثابت بیانیه ها و اعلامیه ها در تایید این فرقه بوده است. اما این همسویی دوگانه بین «ایران ستیزی» و «بهایی گری» از کجا می آید؟ هر چند شاید بتوان ریشه های آن را در تاریخ جستجو کرد. جایی که پیروان علی محمد شیرازی، فتنه های متعددی را در صدمه زدن به کشور به وجود آورده و خسارات فراوانی را وارد نمودند. اما این پیوند امروز را باید در جایی جستجو کرد که مرکز این تشکیلات صهیونیستی در آن قرار دارد. حیفا. شهری در دل رژیم اشغالگر قدس. جایی که «آیپک» نیز از همانجا تغذیه ی مالی و انسانی می شود.

شما می توانید متن کامل سخنان این سناتور آمریکایی را که چهار روز پیش در 12 مارس 2015 بیان شده است، در این لینک مشاهده کنید.

  • شیپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی