اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

درود خدمت تمامی خوانندگان گرامی؛
من؛ میثاق شیبانی، متولد ایران هستم. در این وبلاگ قصد دارم تا اخبار مرتبط با فرقه ی بهایی را منعکس کنم. کسانی که از نزدیک با این فرقه و پیروانش آشنایی دارند، تایید می کنند که مبارزه ی عقیدتی با این تفکر چقدر می تواند حیاتی و مهم باشد. کسانی که با بافتن ظاهری زیبا مشغول چپاول آبرو و عزت مردم ایران در جامعه ی جهانی هستند.
مطالب من را می توانید با نام مستعار شیپور ملاحظه کنید.
سپاس.

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۷
شهریور

براندازی

مدتی است برخی مبلغین تشکیلات بهایی با نشان دادن نیات واقعی خود، مشغول پیوستن به اپوزوسیون مخالف نظام جمهوری اسلامی و حرکت در جهت براندازی نظام می باشند. در گذشته شاید بیشتر می توانستیم نگهداشتن «جانب احتیاط» را در این قشر مشاهده کنیم اما ظاهرا با افزایش فشارهای بین المللی به کشور عزیزمان، این جماعت خیال خامی را در سر می پرورانند. دو سال گذشته، شاپور راسخ، مبلغ مشهور بهایی هنگامی که در کنفرانس «انجمن دوستداران فرهنگ ایرانی» که زیر نظر محفل ملی آمریکا برگزار می شود، علنا صحبت از «براندازی» نمود، ولوله ی زیادی بین بهاییان پیچید. عده ای راسخ را در بیان این مطلب، فردی نااهل و بی فکر خواندند و از این بی مصلحتی گلایه نمودند. اما آنان که رفتار این جماعت را می شناختند، یقین داشتند که راسخ، جز بر اساس برنامه های بلند مدت محفل آمریکا و بیت العدل سخنی نمی گوید. امسال اما این موضوع به نوع دیگری مطرح شد. 

«دیار جانان» نام پروژه ای است که فردی معلوم الحال به نام سازگارا در راس آن قرار دارد. پروژه ای که به احتمال زیاد طبق قرارداد هنگفتی که با تشکیلات بهایی بسته شده است، سعی در مستند سازی و داستان سرایی حوادث انقلاب بر علیه اعضای این فرقه دارد. همایش اخیر این پروژه که با دعوت از کاویان میلانی رنگ دیگری گرفته بود، محملی شد برای بیان اهداف پروژه. «سرنگونی نظام جمهوری اسلامی» نامی بود که سازگارا و تیم او بر این هدف نهادند و دست های مسرورانه ی کاویان و دیگر بهاییان جلسه، مهر تاییدی شد بر «عدم ورود به سیاست» از جانب ایشان!!!

اخیرا یکی از بهاییان با نام «ندا سروستانی» هشداری را در همین خصوص به جامعه ی بهایی داده است که من جالب دیدم متن کامل آن را برای مخاطبین عزیز این وبلاگ بیاورم. تحلیل او از مسائل و هشدار وی مبنی بر کتمان این «آرزو» در زمان حال، خواندنی است. در ادامه ی مطلب می توانید متن این نامه را مطالعه کنید.

میثاق شیبانی - شهریور 94

۰۳
شهریور

شکی در آن نیست که انتظار موعود؛ امام زنده و حاضری که همچنان آخرین امید صالحان برای اجرای دستورات خداوند و آخرین دستاویز مظلومان برای برپایی عدل در سراسر گیتی می باشد، تنها مفهومی است که باعث حرکت و پویایی و تلاش خستگی ناپذیر شیعیان برای اصلاح زندگی و جامعه ی خویش می باشد. جامعه ی شیعه بدون داشتن امام، جامعه ای مرده و مسیر آن رو به انحراف است. زمانی که از یک پیرو پیامبر خاتم و امیر مومنان علیهما السلام، راهبر و رهبر او را بگیرید، به یقین مابقی اعتقادات او را نیز گرفته اید. حال تصور کنید که کسی بیاید و به شما، به عنوان یک شیعه ی معتقد به ولایت، بگوید که امامی که تمام امید شما بوده است، آمد، جنگید، نتوانست، او را کشتند، و رفت...!!!