اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

درود خدمت تمامی خوانندگان گرامی؛
من؛ میثاق شیبانی، متولد ایران هستم. در این وبلاگ قصد دارم تا اخبار مرتبط با فرقه ی بهایی را منعکس کنم. کسانی که از نزدیک با این فرقه و پیروانش آشنایی دارند، تایید می کنند که مبارزه ی عقیدتی با این تفکر چقدر می تواند حیاتی و مهم باشد. کسانی که با بافتن ظاهری زیبا مشغول چپاول آبرو و عزت مردم ایران در جامعه ی جهانی هستند.
مطالب من را می توانید با نام مستعار شیپور ملاحظه کنید.
سپاس.

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۹
مرداد

کانون خبرنگاران نبأ: خانه قرآن روستایی حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد اباالفضل‌العباس(ع) روستای امام قیس هم‌زمان با دهه کرامت دوره آموزشی مبارزه با شبهات برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، خانه قرآن روستایی حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد اباالفضل‌العباس(ع) روستای امام قیس هم‌زمان با دهه کرامت دوره آموزشی مبارزه با شبهات برگزار می‌کند.

حجت الاسلام محسن رنجبر، روحانی طرح هجرتِ مستقر در روستای امام قیس با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با دهه کرامت سال 94 و با مشارکت خانه قرآنی حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و کانون فرهنگی هنری مسجد اباالفضل العباس(ع) کارگاه آموزشی مبارزه با شبهات وهابیت و بهائیت به مدت یک هفته برگزار می‌کند.

رنجبر افزود: این دوره آموزشی از روز شنبه 24 تا 30مردادماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود و در پایان از مباحث مطرح‌شده آزمونی به‌عمل آمده و به کسانی که حائز رتبه برتر شوند لوح سپاس و جوایز ارزنده‌ای تقدیم می‌شود.

وی خاطر بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی خواهران جوانِ دانش آموز و دانشجوی 15 تا 30 سال هستند.

رنجبر تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی در روستاها و محیط‌های کوچک که دسترسی به اینترنت و کتابخانه نیست، با رشد ماهواره، لازم، ضروری و بسیار حائز اهمیت است.

روحانی مستقر در روستای امام قیس با اشاره به سؤالات و دغدغه‌های فکری زیاد جوانان و شبهات موجد در بین آن‌ها اذعان کرد: با وجود امکانات کم در روستاها، انتظار می‌رود به بحث اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها بیشتر اهمیت داده شود.

یادآور می‌شود، خانه قرآنی حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) از سال 93 به صورت رسمی با مجوز اداره تبلیغات اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است.

منبع: خبرگزاری بین المللی قرآن

۲۵
مرداد

مدتی است پایگاهی به نام «بهایی نیوز» برای اطلاع رسانی اخبار اعضای این تشکیلات در داخل کشور شروع به فعالیت کرده است. البته مانند تمامی وبسایت های متعلق به تشکیلات بهاییت، فعالیت این سایت نیز غیرقانونی و زیرزمینی است. این پایگاه خبرها و گزارش های خود را از میان بهاییان فریب خورده ی داخلی بدست می آورد. هفته ی گذشته و در اقدامی جالب توجه، وبگاه «بهایی نیوز» اقدام به انتشار اطلاعیه ای در خصوص جذب نیروهای داوطلب نمود. در این اطلاعیه آمده است که این پایگاه در پنج رشته ی زیر نیاز به همکار دارد:

1- خبر

2- طراح و گرافیست

3- مترجم

4- طراح وبسایت

5- طراحی و صفحه آرایی

بر کسی پوشیده نیست که با توجه به محدودیت تبلیغ و حضور بهاییان در موقعیت های اجتماعی داخل ایران، این اطلاعیه به منظور استفاده از ظرفیت های خبرچینی بهاییان و عناصر وابسته می باشد. اما نکته ی دارای اهمیت این است که اداره کنندگان این وبگاه در حرکتی عجیب در پاسخ به تمایل یکی از اعضا برای همکاری، جملاتی جالب توجه بیان داشته اند:

« ... همکاری با بهایی نیوز تنها به مسائل فوق ارتباط ندارد و این موارد تنها گوشه ای از این همکاری خواهد بود»

باید دید که افراد راس این فرقه ی وابسته، با راه اندازی این پایگاه چه اهدافی را در سر می پرورانند؟ هوشیاری هر چه بیشتر نهادهای امنیتی بیش از پیش حائز اهمیت خواهد بود.

۰۵
مرداد

بارگاه بقیع

هشتم شوال هر سال یادآور خاطره ی دردآور تخریب بارگاه ملکوتی ائمه ی بقیع علیهم السلام می باشد. خاطره ای که اشک های صورت علامه ی امینی (رضوان الله تعالی علیه) هر ساله از سوز آن خبر می داد. استعمار با ایجاد فرقه ی وهابیت در میان اهل تسنن و نیز بهاییت در میان تشیع، سعی داشت تا نفوذ خود را در میان مردم و حاکمان سرزمین های اسلامی بیش از پیش کند. این امر با سستی مسلمانان اهل سنت در سرزمین های عربی به وقوع پیوست اما شیعیان سدی محکم در میان بهاییان شدند. علمای شیعه با درایت و رادمردی خویش توانستند با بسیج مردم و آگاهی دادن به ایشان، نقشه های یهود عنود را نقش بر آب کنند. وهابیت که جای پای خویش را در حجاز محکم می دید، شروع به تخریب آثار اسلامی نمود. مهمترین این آثار، بارگاه ملکوتی امامان بزرگوار شیعه در قبرستان بقیع بود. متنی که پیش رو دارید، مقاله ای است تحقیقی که با زمینه های این اتفاق و حرکت علمای ایران در مقابل آن می پردازد. حرکتی که در نهایت با دسیسه های عناصر بهایی در میان حکومت ایران به بار ننشسته و کمرنگ می گردد.

چکیده:

هشتم شوال هر سال یادآور حادثه ای تلخ برای جهان اسلام، به ویژه عالم تشیع است؛ واقعه ای که طی آن قبور اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و اصحاب پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) به همراه آثار پرارزش به جای مانده از روزگار صدر اسلام توسط پیروان فرقه وهابیت تخریب شد، این نوشتار با رویکردی توصیفی – تحلیلی به شرح این حادثه و پیامدها و عکس العمل هایی که در جهان اسلام پدید آورد، پرداخته و در ادامه به پاسخ این پرسش اساسی می پردازد که با وجود فضای ضد وهابی در ایران آن روز و تلاش علما و نیروهای مذهبی در برخورد و ایجاد فشار بر وهابیون، چه عواملی موجب تلطیف این فضا و به محاق رفتن طرح «کمیسیون دفاع از حرمین شریفین» مرحوم مدرس و در ادامه رفع ممنوعیت حج و سپس به رسمیت شناختن و ایجاد روابط دیپلماتیک با حکومت تازه تاسیس آل سعود شد، در این نوشتار نشان داده شده که مساعی و تلاشهای عناصر بهایی حکومت وقت ایران در این خصوص نقش مهم و اساسی داشته است.

متن کامل مقاله
حجم: 471 کیلوبایت