اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

درود خدمت تمامی خوانندگان گرامی؛
من؛ میثاق شیبانی، متولد ایران هستم. در این وبلاگ قصد دارم تا اخبار مرتبط با فرقه ی بهایی را منعکس کنم. کسانی که از نزدیک با این فرقه و پیروانش آشنایی دارند، تایید می کنند که مبارزه ی عقیدتی با این تفکر چقدر می تواند حیاتی و مهم باشد. کسانی که با بافتن ظاهری زیبا مشغول چپاول آبرو و عزت مردم ایران در جامعه ی جهانی هستند.
مطالب من را می توانید با نام مستعار شیپور ملاحظه کنید.
سپاس.

اقتصاد پنهان

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۳ ب.ظ

به گزارش اتاق خبر و به گفته ی منابع آگاه یکی از بزرگترین تولید کنندگان دیگ بخار و چیلرهای تولید کننده ی سرما و ... در کشور توسط خانواده ای بهایی اداره شده و در طی سال های گذشته با برخی از نهادهای نظامی و دولتی قراردادهایی را به امضا رسانده است. مالک شرکت فردی بهایی بوده و دختر وی نیز که از مبلغین بهایی است در فدراسیون های اتومبیل رانی، کوهنوردی وشنا عضویت داشته و به تبلیغات این تشکیلات مشغول می باشد.

اخیرا از طرف مراجع ذی ربط، از سازمان های دولتی خواسته شده با این شرکت قراردادی منعقد ننمایند.

فعالیت یک شرکت بزرگ بهایی با این حجم از قراردادهای کاری در ایران علیرغم تبلیغات گسترده ی بهاییان مبنی بر فشارهای مضاعف اقتصادی بر پیروان آن قابل تامل می باشد. گفتنی است این تشکیلات و رسانه های خبری آن با حجم گسترده ای از فضاسازی سیاسی، به شدت محیط ایران را  علیه خود نشان داده و طوری وانمود می کنند، که مخاطب تصور می کند، بهاییان حتی امکان نفس کشیدن هم در ایران ندارند!!! تازه ترین این مصادیق را می توان در هیاهوی تبلیغاتی ایشان در دستگیری صرفا 15 نفر از پیروان آن در هفته های گذشته مشاهده نمود. درمطلب قبل نیز خاطر نشان کردیم که چگونه تلویزیون صدای آمریکا با اجرای برنامه های متعدد، امر را آنچنان معکوس جلوه می دهد که نشریه ای که از انتشار آن فقط 4 شماره می گذرد، نشریه ای «پُر و پیمان» قلمداد می گردد! نشریه ای که نزدیک به صد در صد مطالب آن کپی برداری شده از خبرهای منتشره در فضای مجازی بوده و تقریبا هیچگونه مطلب تالیف شده از خود ندارد.

در پایان لازم به تذکر است که شرکت فوق، مدیران اصلی خود را از میان بهاییان انتخاب کرده و مسلمانان را صرفا در پست های عادی (آن هم برای پوشش) استخدام می نماید.

  • شیپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی