اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

درود خدمت تمامی خوانندگان گرامی؛
من؛ میثاق شیبانی، متولد ایران هستم. در این وبلاگ قصد دارم تا اخبار مرتبط با فرقه ی بهایی را منعکس کنم. کسانی که از نزدیک با این فرقه و پیروانش آشنایی دارند، تایید می کنند که مبارزه ی عقیدتی با این تفکر چقدر می تواند حیاتی و مهم باشد. کسانی که با بافتن ظاهری زیبا مشغول چپاول آبرو و عزت مردم ایران در جامعه ی جهانی هستند.
مطالب من را می توانید با نام مستعار شیپور ملاحظه کنید.
سپاس.

نام بهاییت در کنار نام حامیان داعش در ایران

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۵۱ ب.ظ

عبدالحمید معصومی تهرانی که در یکی دو سال اخیر از رسانه ای ترین حامیان تشکیلات بهایی در ایران به شمار می رود و تا کنون تابلوهایی از تذهیب کلمات سران این حزب را خطاطی و به ایشان هدیه نموده است، اخیرا در کمال تعجب با بیانیه ای در واکنش به شهادت شیخ نمر از روحانیون برجسته ی عربستانی، گروه تروریستی داعش را با نام «برادران مسلمان» خطاب قرار داده است. همواره جای بسی تعجب بود که چطور می توان برنامه ها و اهداف تشکیلات بهایی را شناخت و فریب مظلوم نمایی ها و ظاهرسازی های ایشان را در دفاع از حقوق پیروان آن در ایران خورد؟! شاید در بهترین حالت می توانستیم عبدالحمید معصومی را نیز یکی از بازی خوردگان این سازمان برای جذب حمایت فردی در لباس روحانیت از ایشان بدانیم اما با نمایش افکار واقعی وی در حمایت از گروه تروریستی داعش، (که وی به صراحت و با نام «داعش» ایشان را برادر خوانده است) حال می توان دریافت که چرا و به چه اهدافی او را در کنار بهاییان و همراه ایشان دیده ایم! امیدواریم که پیروان و سران بهاییت به سرعت این اقدام وی را محکوم نموده و راه خود را از او جدا کنند تا نام آنان در کنار نام حامیان تروریست در جهان قرار نگیرد.

در ادامه شما را به مطالعه ی متن کامل این خبر که از وبسایت حقیقت بهاییت (بهاروم) نقل می گردد، دعوت می کنیم:

سوء استفاده سیاسی آیت الله خود خوانده معصومی تهرانی از حادثه تلخ شهادت باقر النمر

عبدالحمید معصومی تهرانی در کانال رسمی خود در محیط تلگرام ضمن محکومیت اعدام روحانی برجسته شیعیان عربستان شهید باقر النمر ، بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه که علی الظاهر باهدف محکومیت اقدام عربستان در اعدام رهبر شیعیان عربستان تدوین شده است آنچه بیش از هر چیز به چشم می آید محکومیت سران و مسئولین ایران در برخورد با افراد معلوم الحال است.

 نکته قابل تأمل دیگر در این بیانیه خطاب نمودن جنایت کاران و افرادی که بویی از انسانیت نبرده اند به عنوان برادر می باشد.

وی می نویسد : ستیز با اقلیت‌ها تاریخ بلندی در دوره‌ی معاصر منطقه ما دارد. از ترکیه‌ی متجدد تا افغانستان طالبانی؛ از ایران شیعه تا عربستان اصیل؛ از برادران مسلمان داعش تا بحرین؛ هیچ تفاوتی در ماهیت برخورد ایشان با اقلیت‌ها وجود نداشته است.

این آیت الله خود خوانده که از کمترین سواد و علوم حوزوی برخوردار است خونخواران داعشی را به عنوان برادران داعشی یاد می کند و بدتر از آن اینکه آنها را مسلمان خطاب می کند . اما براستی چه نوع قرابت و برادری بین عبدالحمید معصومی تهرانی و این حیوانات انسان نما که از انجام هرگونه ظلم و جنایتی دریغ نمی ورزند وجود دارد ؟

 در قسمت پایانی این بیانیه وی در إشاره ای کنایه گونه حق اعتراض به این جنایت  را نیز از مسئولین سلب کرده و می نویسد : کسانی که اقلیت‌های مذهبی و دینی خود را در تنگنا قرار می‌دهند، حق اعتراض به سرکوب اقلیت‌های همسو با خود در کشورهای دیگر را ندارند.

واقعا جای شرم دارد که جناب عبدالحمید معصومی تهرانی این حادثه غم بار را که بر هر انسان آزاده ای مشهود است در راستای یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده برای نسل کشی شیعه و سرکوب شیعیان در جهان طراحی شده است را ابزاری بری خودنمایی و عوامفریبی و ترفیع جایگاه سیاسی خود قرار می دهد .

اما این سوال همواره مطرح است که جناب آقای معصومی تهرانی دقیق و شفاف بفرمایید مراد شما از اقلیت های دینی دقیقا چیست ؟

تا کی قرار است خود را به نابینایی زد و زندگی مسالمت آمیز اقلیت های مذهبی در ایران را در کنار هموطنان شیعی نادیده گرفت ؟

تا کی قرار است عروسک خیمه شب بازی کانون های استعماری در هجمه علیه شیعیان باشید ؟

و اما براستی تعریف شما از نظم ، قانون و نقض حاکمیت یک کشور فارغ از ایران چیست ؟

جناب عبدالحمید معصومی تهرانی،  با چه توجیهی  گروهک خونخوار داعش را برادران مسلمان می دانید ؟

اصالت آل سعود محکوم به سقوط و خائنین به بیت الله الحرام را در چه می دانید ؟  

آیا فکر نمی کنید أدای روشنفکران را بازی نمودن نیز أسلوب و قاعده و قانون خود را دارد ؟ 

  • شیپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی