اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

درود خدمت تمامی خوانندگان گرامی؛
من؛ میثاق شیبانی، متولد ایران هستم. در این وبلاگ قصد دارم تا اخبار مرتبط با فرقه ی بهایی را منعکس کنم. کسانی که از نزدیک با این فرقه و پیروانش آشنایی دارند، تایید می کنند که مبارزه ی عقیدتی با این تفکر چقدر می تواند حیاتی و مهم باشد. کسانی که با بافتن ظاهری زیبا مشغول چپاول آبرو و عزت مردم ایران در جامعه ی جهانی هستند.
مطالب من را می توانید با نام مستعار شیپور ملاحظه کنید.
سپاس.

مرکز جاسوسی «بهایی نیوز»

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۰ ق.ظ

مدتی است پایگاهی به نام «بهایی نیوز» برای اطلاع رسانی اخبار اعضای این تشکیلات در داخل کشور شروع به فعالیت کرده است. البته مانند تمامی وبسایت های متعلق به تشکیلات بهاییت، فعالیت این سایت نیز غیرقانونی و زیرزمینی است. این پایگاه خبرها و گزارش های خود را از میان بهاییان فریب خورده ی داخلی بدست می آورد. هفته ی گذشته و در اقدامی جالب توجه، وبگاه «بهایی نیوز» اقدام به انتشار اطلاعیه ای در خصوص جذب نیروهای داوطلب نمود. در این اطلاعیه آمده است که این پایگاه در پنج رشته ی زیر نیاز به همکار دارد:

1- خبر

2- طراح و گرافیست

3- مترجم

4- طراح وبسایت

5- طراحی و صفحه آرایی

بر کسی پوشیده نیست که با توجه به محدودیت تبلیغ و حضور بهاییان در موقعیت های اجتماعی داخل ایران، این اطلاعیه به منظور استفاده از ظرفیت های خبرچینی بهاییان و عناصر وابسته می باشد. اما نکته ی دارای اهمیت این است که اداره کنندگان این وبگاه در حرکتی عجیب در پاسخ به تمایل یکی از اعضا برای همکاری، جملاتی جالب توجه بیان داشته اند:

« ... همکاری با بهایی نیوز تنها به مسائل فوق ارتباط ندارد و این موارد تنها گوشه ای از این همکاری خواهد بود»

باید دید که افراد راس این فرقه ی وابسته، با راه اندازی این پایگاه چه اهدافی را در سر می پرورانند؟ هوشیاری هر چه بیشتر نهادهای امنیتی بیش از پیش حائز اهمیت خواهد بود.

  • شیپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی