اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

درود خدمت تمامی خوانندگان گرامی؛
من؛ میثاق شیبانی، متولد ایران هستم. در این وبلاگ قصد دارم تا اخبار مرتبط با فرقه ی بهایی را منعکس کنم. کسانی که از نزدیک با این فرقه و پیروانش آشنایی دارند، تایید می کنند که مبارزه ی عقیدتی با این تفکر چقدر می تواند حیاتی و مهم باشد. کسانی که با بافتن ظاهری زیبا مشغول چپاول آبرو و عزت مردم ایران در جامعه ی جهانی هستند.
مطالب من را می توانید با نام مستعار شیپور ملاحظه کنید.
سپاس.

از نگاه دیگران

شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ق.ظ

سوته دلی مدیران بی بی سی با فرقه بهائیت

اختصاصی – به گزارش جنبش مقابله با رسانه‌های بیگانه، امپراتوری دروغ:شواهد و قرائن حاکی است، جبهه ادعاهای حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی، یکی از اصلی ترین حربه ها یا بهتر است گفته شود بهانه های آنان است تا دشمنی خود علیه مردم مقاوم ایران را توجیه کنند.

رسانه های معاند نیز در همراهی با سیاست های دولت های غربی به صورت مداوم در جنگ تبلیغاتی حضور دارند  و با انتشار آمار دروغین اعم از زندانی کردن افراد یا اعدام های ساختگی سعی در منحرف کردن ذهن مخاطبین خود هستند. البته این رسانه ها از تبلیغات خود اهداف متعددی را دنبال می کنند به عنوان مثال در مستند هایی که شبکه های من وتو و بی بی سی فارسی در چند ساله اخیر با مضامین حقوق بشری پخش می کنند و به نوعی در خصوص رژیم طاغوت بود ،این شبکه ها تطهیر رژیم گذشته را نیز در محتوای خود می گنجاندند.

در تازه ترین پروژه در این زمینه  هفته گذشته شبکه بی بی سی  مستندی را تحت عنوان” عدالت انقلابی “پخش کرد که در خصوص دادگاه های انقلاب در کشورمان بود .

داریوس سجادی اصلاح طلب مقیم آمریکا در خصوص این مستند در صفحه فیس بوک خود می نویسد :”مستند جدیداً پخش شده در بی بی سی فارسی تحت عنوان «عدالت انقلابی» یک بار دیگر نشان داد مدیران ارشد BBC مبتلا به بی مبالاتی بزرگی در تاسیس شعبه فارسی زبان خود شده اند. البته توصیه می کنم وقت خود را تلف نکنید. برنامه ارزش کارشناسی برای دیدن ندارد قبلا هم نوشته بودم که «شبکه تلویزیونی BBC World یکی از معتبرترین منابع در تهیه مستندهای سیاسی و تحلیلی و تاریخی و جغرافیائی و علمی و هنری است تا جائی که مستندهای تصویری این رسانه تا آن اندازه از اعتبار برخوردار است که محققین و دانشجویان دانشگاه های معتبر جهان با افتخار مستندهای BBC جهانی را مرجع و رفرنس پژوهش های خود قرار داده و می دهند اما علی رغم این، نسخه فارسی این رسانه با گذشت قریب به ۷ سال از آغار فعالیت اش تاکنون نتوانسته حتی یک مستند ماندگار و قابل اعتنا و برخوردار از استاندارهای حرفه ای جهان رسانه را به مخاطب عرضه کند. 
“عدالت انقلابی” هم یکی دیگر از دست پخت های ناشیانه بی بی سی فارسی است که نشان از نابلدی و ناآشنائی دست اندرکاران این «کـُلنی» ! با لوازم و مختصات و قواعد و ضوابط حاکم بر دنیای رسانه و مستند سازی است.”

وی در ادامه با اشاره به کیفیت بسیار پایین این مستند که هفته ها در این شبکه تبلیغ می شد می نویسد :”در خلاصه ترین شکل ممکن «عدالت انقلابی» هر چیزی بود الا مستند! شایسته ترین عنوان برای این دست پخت ناشیانه یک «رپژتاژ آگهی» مرسوم و معمول نزد رسانه ها است.”
سجادی در ادامه نوشتار خود به مسلک مدیران بی بی سی که پیرو بهائیت اند اشاره ای دارد و می گوید :”این که بی بی سی فارسی به احتساب محوریت و تقید مدیران ارشدش به فرقه بهائیت بخواهند برای مصائب هم کیشان خود در ایران با ایشان هم دردی کرده و برای ایشان رپرتاژ آگهی و مصیبت نامه تهیه کرده و با هم کیشان دردمند خود در ایران سوته دلی کنند ،قطعا چنین امری حق مسلم ایشان است اما محل نزاع آنجائی است که به اسم «رسانه» آن هم به اسم «رسانه حرفه ای» آن هم ذیل اعتبار قابل وثوق کمپانی BBC با فریب مخاطب و تحمیق مخاطب و ابله فرض کردن مخاطب بخواهند «رپرتاژ آگهی» خود را با فضاسازی هائی با بک گراند سیاه و موسیقی تراژیک و اعمال داوری در گزارش و نشستن غمگنانه در کنار سوژه و همدلی با ایشان و بدون لحاظ بی طرفی و بدون احساس نیاز به انعکاس سویه مقابل ماجرا، جملگی اینها را تحت عنوان «مستند» در آستین مخاطب کنند! چنین امری کمال بی آزرمی و اسائه ادب به شعور مخاطب است.
بدون اغراق معتقدم تصمیم گیران و تصمیم سازان کمپانی BBC اگر ارزنی شعور و دغدغه برای حفظ اعتبار رسانه خود داشتند بدون تعلل موظفند سازندگان این رپرتاژ آگهی «مسمی به مستند» را تا درب خروج موسسه شان راهنمائی کنند.”

منبع: وبسایت امپراتوری دروغ

  • شیپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی