اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

درود خدمت تمامی خوانندگان گرامی؛
من؛ میثاق شیبانی، متولد ایران هستم. در این وبلاگ قصد دارم تا اخبار مرتبط با فرقه ی بهایی را منعکس کنم. کسانی که از نزدیک با این فرقه و پیروانش آشنایی دارند، تایید می کنند که مبارزه ی عقیدتی با این تفکر چقدر می تواند حیاتی و مهم باشد. کسانی که با بافتن ظاهری زیبا مشغول چپاول آبرو و عزت مردم ایران در جامعه ی جهانی هستند.
مطالب من را می توانید با نام مستعار شیپور ملاحظه کنید.
سپاس.

ایران روشن

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۳۴ ق.ظ

«ایران روشن» نام یک وبلاگ از هزاران وبلاگی است که اعضای تشکیلات بهایی اداره کرده و در آن به سخن پراکنی علیه اسلام و سرزمین ایران اسلامی می پردازند. اخیرا و در مطلبی از این وبلاگ، نویسنده که خود را با نام «مسجون سابق» یا همان زندانی قدیمی معرفی می کند، خاطره ای از زندان خویش بیان نموده که نکاتی جالب توجه دارد. او می گوید:

«وقتی در زندان بودم یکی از متعصبین که خود او هم زندانی بود بعد از ماهها لجاجت کمی نرم شده بود و روزی مطلب جالبی را برایم گفت .
او می گفت که نظام حاکم با زندانی کردن بهاییان بزرگترین اشتباه تاریخی خود را مرتکب شده است
از او علت نظرش را جویا شدم
گفته که وقتی یک بهایی در حیاط زندان قدم می زند نیاز به سخن گفتن ندارد همین حرکت آرام و متین و راحت او و بدون اضطراب او بیشترین تبلیغ است همه از اینکه شما چرا زندانی هستید و چرا اینقدر آرام و راحت هستید و چرا همه را دوست دارید می گویند
او می گفت وقتی تو در حیاط نیستی دهها نفر دنبال تو هستند ولی وقتی هر یک از ما در حیاط نباشیم هیچ کس کاری ندارد که ما کجاییم»

اعتراف به استفاده ی حداکثری از شیوه ی مظلوم نمایی در این نوشتار، کاملا روشن و این متن را مفتخر به دریافت نشان «کُلنگ طلایی» این هفته نمود!

  • شیپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی