اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

درود خدمت تمامی خوانندگان گرامی؛
من؛ میثاق شیبانی، متولد ایران هستم. در این وبلاگ قصد دارم تا اخبار مرتبط با فرقه ی بهایی را منعکس کنم. کسانی که از نزدیک با این فرقه و پیروانش آشنایی دارند، تایید می کنند که مبارزه ی عقیدتی با این تفکر چقدر می تواند حیاتی و مهم باشد. کسانی که با بافتن ظاهری زیبا مشغول چپاول آبرو و عزت مردم ایران در جامعه ی جهانی هستند.
مطالب من را می توانید با نام مستعار شیپور ملاحظه کنید.
سپاس.

روز بیست و پنج آبان ماه 94، وبسایت منافقین اقدام به انتشار بیانیه ای از طرف دبیرخانه ی خود نمود که در آن از مجامع بین المللی مدافع حقوق بشر خواسته بود تا دستگیری های اخیر ناقضان قانون بهایی را محکوم نمایند. در مطلبی که در گذشته با عنوان «دست در دست منافقین» منتشر نموده بودیم، اشاره شد که چگونه مبلغین بهایی در مطالب و حرکات خود در فضای مجازی، همراهی کاملی با منافقین داشته اند. جالب اینکه دبیرخانه ی شورای منافقین نیز همگام با رسانه های بهایی قتل کوروش روحی را به گردن نظام ایران انداخته و آن را مشکوک می داند. قتلی که به فاصله ی کوتاهی از هجمه های تبلیغاتی آن، توسط خود بهاییان حذف گردیده و پی به انگیزه های غیر اعتقادی این واقعه بردند:

«همزمان در روز 23آبان کوروش روحی یکی از هموطنان بهایی در پارکینگ خانه‌اش در شیراز به نحو مشکوکی به قتل رسید.»

در پایان این رسانه خواستار ارجاع پرونده ی های بهایی به شورای امنیت ملل متحد گشته است:

«مقاومت ایران سرکوب جنایتکارانه و وحشیانه بهاییان را قویاً محکوم نموده و از عموم مجامع بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر و از اجلاس جاری مجمع عمومی ملل‌متحد و همه کشورهای عضو می‌خواهد فاشیسم دینی حاکم بر ایران را به‌خاطر نقض وحشیانه و سیستماتیک حقوق‌بشر از جمله اعدامهای جمعی و خودسرانه، سرکوب اقوام و ملیتهای گوناگون و پیروان ادیان و مذاهب و آیینهای مختلف را به شدیدترین محکوم نموده و پرونده جنایتهای این رژیم از جمله 120هزار اعدام سیاسی را به شورای امنیت ملل‌متحد ارجاع دهد.»

لازم به ذکر است که تعدای از بهاییان دستگیر شده به فاصله ی ده روز پس از این واقعه آزاد شده و محل های کسب ایشان نیز رفع پلمپ گردید. این در حالی است که هر خواننده ای که اخبار رسانه ای تشکیلات بهایی را پیگیری نماید، شدت تبلیغات انجام گرفته را به خاطر این ده روز پلمپ در حدی خواهد دید که این تصور ایجاد می شود که ایشان به اعدام یا حبس های طولانی محکوم گشته اند!!!

  • شیپور

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی