اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

درود خدمت تمامی خوانندگان گرامی؛
من؛ میثاق شیبانی، متولد ایران هستم. در این وبلاگ قصد دارم تا اخبار مرتبط با فرقه ی بهایی را منعکس کنم. کسانی که از نزدیک با این فرقه و پیروانش آشنایی دارند، تایید می کنند که مبارزه ی عقیدتی با این تفکر چقدر می تواند حیاتی و مهم باشد. کسانی که با بافتن ظاهری زیبا مشغول چپاول آبرو و عزت مردم ایران در جامعه ی جهانی هستند.
مطالب من را می توانید با نام مستعار شیپور ملاحظه کنید.
سپاس.

دست در دست منافقین

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۱۹ ب.ظ

چندی پیش خبر حمله ی موشکی به پایگاه منافقین در نزدیکی بغداد، خبر اول رسانه های داخلی و خارجی شد. حمله ای که هنوز هیچ فرد و یا گروهی مسئولیت آن را نپذیرفته است. نام منافقین برای مردم کشور ما، همواره یادآور ترورها و انفجارهای ناجوانمردانه ی دهه ی اول انقلاب اسلامی ایران است. ترورهای کورکورانه ای که برای سنگ اندازی در حرکت مردم و ترساندن مبارزین انقلاب برنامه ریزی شده بود. اینکه اتفاق اخیر چه منافعی برای ما داشته و تحلیل های متفاوتی که در این موضوع می شود، موضوع مورد نظر من نیست. حامیان تشکیلات منافقین به فاصله ی اندکی از این اتفاق، آن را محکوم کردند. کاخ سفید، به دولت عراق هشدار داده و از ایشان خواست تا مسببین این حادثه را شناسایی کنند.

مریم رجوی، سرکرده ی این گروهک (یه به اصطلاح خودشان، رئیس جمهور منتخب ایشان!) در پیامی ضمن ابراز تاسف از این حادثه و شهید خواندن کشتگان آن، دست دولت ایران را در کار دانست. اما یکی دیگر از حامیان این جریان نیز با کمک اعضای خود در گوشه و کنار دنیای مجازی، سعی در محکوم کردن این حادثه نموده و با بازماندگان آن ابراز همدردی نمودند. آنها کسی نبودند جز اعضای تشکیلات بهایی. کتایون تقی زاده از مبلغین مشهور این تشکیلات و از فعالین فضای مجازی در راستای تبلیغات گسترده علیه ایران و دین مبین اسلام می باشد. در گشت و گذاری که در میان صفحات شبکه های اجتماعی داشتم، به پستی برخوردم که در آن ضمن محکوم کردن این حادثه، راه منافقین را ادامه دار می دانست. نکته قابل توجه، حمایت و یا به اصطلاح مرسوم، لایک (Like) کتایون تقی زاده در این پست و همراهی با کسانی بود که سال ها مبارزه ی مسلحانه را در دستور کار خود علیه مردم ایران قرار داده بودند. 

تاریخ بهاییت و بابیت در ایران با قیام های مسلحانه و ترورهای گسترده عجین شده است. به طوری که هیچ تاریخدانی توانایی انکار و یا نادیده گرفتن آن را ندارد. طاهره قرة العین، قهرمان رمان های بهایی نیز از جمله طرفداران و معتقدین به سید علی محمد باب و از عناصر دخیل در ترور عالمان و شخصیت های مسلمان در آن سال ها بوده است. شاید عجیت نباشد که هنوز هم بعد از گذشت این سالها و علیرغم تغییر و تلطیف شعارهای این جریان هنوز هم مبلغین آن را دست در دست مبارزین مسلح و هجمه کنندگان به جان و ناموس مردم ایران مشاهده می کنیم!

پست زیر تصویری از لایک این عضو تشکیلات از پست مذکور می باشد:

  • شیپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی