اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

مختصری از اخبار مرتبط با تشکیلات صهیونیستی بهاییت

اتاق خبر

درود خدمت تمامی خوانندگان گرامی؛
من؛ میثاق شیبانی، متولد ایران هستم. در این وبلاگ قصد دارم تا اخبار مرتبط با فرقه ی بهایی را منعکس کنم. کسانی که از نزدیک با این فرقه و پیروانش آشنایی دارند، تایید می کنند که مبارزه ی عقیدتی با این تفکر چقدر می تواند حیاتی و مهم باشد. کسانی که با بافتن ظاهری زیبا مشغول چپاول آبرو و عزت مردم ایران در جامعه ی جهانی هستند.
مطالب من را می توانید با نام مستعار شیپور ملاحظه کنید.
سپاس.

وقتی که کارد به استخوان می رسد!

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۱ ق.ظ

روز شنبه و مصادف با شهادت امام هشتم شیعیان، حضرت رضا علیه السلام، وبسایت صدای آمریکا در این بخش از برنامه ی «جامعه ی مدنی» خود به دفاع از حقوق بهاییان پرداخته و طی مصاحبه ای کامل با مرتضی اسماعیل پور، سردبیر بنگاه خبری بهایی نیوز با صدایی بلند، فریاد مظلومیت!!! این تشکیلات و همکاران آن را به نمایش گذاشت. ایشان با عنایت به فعالیت چندماهه ی خود به خالی بودن جیب شان اشاره داشته و بیان داشتند که تا به امروز همه ی هزینه ها را از ذخایر شخصی واریز نموده اند. در ادامه این برنامه به معرفی نشریه ی اینترنتی «مدارا» وابسته به این وبسایت پرداخته و محتوای آن را «پُر و پیمان» دانست!

با نگاهی کامل به این برنامه ی 12 دقیقه ای می توان در یک کلام آن را یک آگهی تبلیغاتی برای جمع آوری اعانات جامعه ی بهایی برای اداره ی بهتر این خبرگزاری دانست. شاید این مورد را بتوان با وقفه ای که در هاست وبسایت بهایی نیوز در ماه گذشته به علت عدم واریز هزینه ها رخ داد، مرتبط دانست اما جای سوال دارد که هزینه ای که وبسایت خبری «صدای آمریکا» ماهیانه برای پخش برنامه های تبلیغاتی بهاییان (از مدت زمان کنداکتور خود) می پردازد، با چه توجیه اقتصادی احتمالی در آینده قابل برگشت خواهد بود؟! این در حالی است که کمتر این چنین تبلیغات رایگانی را برای نشریه های حقوق بشری دیگر در خارج از کشور از سوی این خبرگزاری مشاهده می کنیم!

  • شیپور

نظرات  (۱)

معاشقات بهاءالله: از رقص و می و ساز، تا لب و ...

http://www.bahaibahai.com/index.php/articles?id=149
پاسخ:
از ارائه ی مطلب متشکرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی